Strona główna        Szablon w e-mail marketingu.

Szablon w e-mail marketingu.

Jak stworzyć idealny szablon do swojej internetowej kampanii marketingowej?

Około 50% klientów woli otrzymywać markowe wiadomości e-mail, aż 85% e-maili promocyjnych docierających teraz do ich skrzynek odbiorczych nie zachęca do żądnej reakcji ze strony subskrybenta Twoich towarów lub usług, wiele firm twierdzi że konieczne stało się zaprojektowanie kampanii przez firmy zewnętrzne ponieważ są to wiadomości które nie tylko utrzymują dobry kontakt z subskrybentami, ale także generują ruch i konwersje. Oczywiście są to bardzo ważne elementy utrzymywania pozytywnych relacji z klientami w myśl „Nie pozwólmy o sobie zapomnieć”, ale jeśli nie zachęca subskrybenta do kupowania, okazuje się że jest to w większości przypadków nie opłacalne.

Dlatego ważne jest, aby upewnić się, gdzie wylądują subskrybenci po otrzymaniu wiadomości e-mail i kliknięciu wezwania do działania (CTA). Powinno przenieść ich to na stronę docelową wysyłaną pocztą e-mail, która została specjalnie zaprojektowana pod kątem oferty, produktu, promocji itp. Upewnij się więc, że strona docelowa ma możliwość przyciągnięcia uwagi klienta. Pamiętaj, że im dłużej subskrybenci pozostają na stronie docelowej, tym większe są szanse na konwersję. Utwórz idealną stronę docelową i daj subskrybentom dobry powód, by zostać i dokonać konwersji. Oto jak możesz to zrobić sam:

 

1. Przejrzystość jest kluczem.

Pierwszy krok w tworzeniu nieskazitelnej strony docelowej jest jasny w twoim podejściu. Zaprojektowałeś stronę docelową dla produktu lub oferty. Upewnij się więc, że strona docelowa spełnia Twoje zadanie i daje subskrybentom jasne wyobrażenie o tym, co oferuje Twój e-mail. Innymi słowy, powinien być prosty i łatwy do zrozumienia. Aby to zrobić, możesz zawrzeć krótkie, precyzyjne i absolutnie niezbędne informacje na stronie docelowej.

2. Niech przyciąga wzrok.

Strony docelowe to świetny sposób na wizualne zaangażowanie subskrybentów i zwiększenie konwersji. Możesz zacząć od dołączenia odpowiednich zdjęć i filmów, które najlepiej opisują Twój produkt lub usługę. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić. Może to odwrócić uwagę subskrybentów i odwrócić ich uwagę od celu jakim ma być zakup.

 

3. Trzymaj się przekonującego i wyjątkowego wezwania do działania.

Twoje wezwanie do działania powinno być wystarczająco przekonujące, aby generować konwersje. Więc wzmocnij go i zachęć ludzi do podjęcia niezbędnych kroków. Możesz użyć wezwań do działania, takich jak „kup teraz”, „dołącz bezpłatnie”, „zarejestruj się”, „dowiedz się więcej” itp. Są to jedne z najbardziej udanych zachęt do konwersji. Ponadto musisz również przestrzegać jednego wezwania do działania, aby zwrócić uwagę subskrybenta, a tym samym skorzystać z lepszych współczynników kliknięć i konwersji. 

Czy wiesz, że pojedyncze wezwanie do działania poprawia kliknięcia i sprzedaż odpowiednio od 371% do 1617%? Dzieje się tak z powodu nieprzerwanego skupienia się na tym wezwaniu do działania. Dobrym sposobem na uczynienie z Twojego CTA centrum atrakcji jest ułatwienie czytania i zauważania. Aby to zrobić, zachowaj duży rozmiar i podświetl go kolorem, który nie jest używany nigdzie indziej na stronie docelowej.

4. Utrzymuj koordynację poczty e-mail i strony docelowej.

Upewnij się, że Twoja kampania marketingu bezpośredniego
a strona docelowa jest dobrze skoordynowana. Jeśli tak nie jest, subskrybent e-maila może być zdezorientowany, a być może nawet podejrzany o to, że jest oszukańczym linkiem. Dlatego, aby uniknąć nieporozumień, zsynchronizuj poprawnie kampanię e-mail i stronę docelową. Aby to zrobić, możesz zachować ten sam styl estetyczny (kolor, czcionkę, logo itp.) w kampanii e-mail jak na stronie docelowej. Podobnie, jeśli wspominasz o ofercie w kampanii e-mail, pamiętaj, aby powtórzyć ją na stronie docelowej. Może to być doskonała okazja do generowania sprzedaży.

napisz do nas

Formularz kontaktowy

Ta witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.